[O2] Gwiazdanie turbiny Garetta w 1.9 TDI BXE (karetka, świs

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • hubi2000
    Rider
    • 2010
    • 601

    #76
    ale te gwizdanie to jest jakas masakra

    [ Dodano: Nie 03 Cze, 12 21:44 ]
    Zamieszczone przez piramida
    Moje poprzednie turbiny wszystkie gwizdały a było ich w sumie 3 sztuki co jedna to większa, obecnie jest najwieksze turbo i go wogóle nie słychać, byc może przez to ze jest na łożyskach kulkowych a nie ślizgowych?

    P.S. nie m sie co przejmować gwizdaniem turbiny :wink:
    wystepuje kulowe ale 140ps ?
    Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

    https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

    Komentarz

    • EMP-TURBO
      Drive
      • 2010
      • 89

      #77
      po raz kolejny napiszę Wam Panowie ,że gwizd i hałaśliwa praca turbosprężarki nie jest prawidłowym objawem i niczego dobrego nie wróży .Najczęściej spowodowane to jest rozważeniem układu wirująceo ,lub oderwaniem się kawałka łopatki z wirnika (zauważone przypadki ) . Oczywiście jest wiele turbosprężarek ,które jeszcze sporo przejadą z gwizdem ,ale tak jak wspomniałem powyżej nie jest to prawidłowy objaw .......
      www.emp-turbo.pl
      www.facebook.com/emp-turbo

      Komentarz

      • hubi2000
        Rider
        • 2010
        • 601

        #78
        tylko dlaczego po wymianie turbiny na regenerowana ten objaw nie ustal
        Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

        https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

        Komentarz

        • EMP-TURBO
          Drive
          • 2010
          • 89

          #79
          Zamieszczone przez hubi2000
          tylko dlaczego po wymianie turbiny na regenerowana ten objaw nie ustal
          ponieważ prawdopodobnie turbosprężarka nie została właściwie naprawiona ............
          ........na jakiej prędkości była doważana ? masz jakiś certyfikat ?
          www.emp-turbo.pl
          www.facebook.com/emp-turbo

          Komentarz

          • hubi2000
            Rider
            • 2010
            • 601

            #80
            Zamieszczone przez EMP-TURBO
            Zamieszczone przez hubi2000
            tylko dlaczego po wymianie turbiny na regenerowana ten objaw nie ustal
            ponieważ prawdopodobnie turbosprężarka nie została właściwie naprawiona ............
            ........na jakiej prędkości była doważana ? masz jakiś certyfikat ?

            postaram sie odszukac bo cos tam bylo
            Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

            https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

            Komentarz

            • EMP-TURBO
              Drive
              • 2010
              • 89

              #81
              Zamieszczone przez hubi2000
              EMP-TURBO napisał/a:
              hubi2000 napisał/a:
              tylko dlaczego po wymianie turbiny na regenerowana ten objaw nie ustal


              ponieważ prawdopodobnie turbosprężarka nie została właściwie naprawiona ............
              ........na jakiej prędkości była doważana ? masz jakiś certyfikat ?



              postaram sie odszukac bo cos tam bylo
              zobacz , bo powinna być na miniumum 168.000. tyś. obr/min .......
              www.emp-turbo.pl
              www.facebook.com/emp-turbo

              Komentarz

              • Dzida
                RS
                • 2006
                • 2253

                #82
                U mnie stuknęło 10 kkm na turbinie od Ermesta i wszytsko pięknie bangla. Nie ma zadnych gwizdów, śiwstów, notlaufów, itp.

                Naprawdę polecam usługi tego jegomościa.

                Komentarz

                • natash
                  RS
                  • 2011
                  • 2599

                  #83
                  Zamieszczone przez Dzida
                  U mnie stuknęło 10 kkm na turbinie od Ermesta i wszytsko pięknie bangla. Nie ma zadnych gwizdów, śiwstów, notlaufów, itp.

                  Naprawdę polecam usługi tego jegomościa.
                  Odezwij się jak dojdzie 0 z tyłu.

                  Komentarz

                  • giiiienek
                    Ambiente
                    • 2007
                    • 242

                    #84
                    Zamieszczone przez Dzida
                    U mnie stuknęło 10 kkm na turbinie od Ermesta i wszytsko pięknie bangla. Nie ma zadnych gwizdów, śiwstów, notlaufów, itp.

                    Naprawdę polecam usługi tego jegomościa.
                    Wszystko spoko tylko że sami nie wymontowują czyli 950zł regeneracja i 450 wymontowanie i montaz nowej a w razie awarii nawet na gwarancji znowu za montaż 450zł.
                    Dlatego wolałbym firmę która wymontowuje regeneruje i wsadza znowu.

                    Komentarz

                    • piotrek_os
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 8160
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                      #85
                      To co to za gwarancja jak sie koszty ponosi???
                      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                      Komentarz

                      • Dzida
                        RS
                        • 2006
                        • 2253

                        #86
                        Zamieszczone przez giiiienek
                        Wszystko spoko tylko że sami nie wymontowują czyli 950zł regeneracja i 450 wymontowanie i montaz nowej a w razie awarii nawet na gwarancji znowu za montaż 450zł.
                        Stary, nie marudź bo masz EMP na miejscu, odpada Ci kwestia wysyłki, a nawet w razie (nie daj Boże) draki na gwarancji to masz Ernesta na wyciągniecie ręki, na miejscu . . . .

                        Komentarz

                        • hubi2000
                          Rider
                          • 2010
                          • 601

                          #87
                          ja dzis dostalem info od : EMP-TURBO w sprawie odglosow z turbiny (sowa,karetka)


                          Jest znany nam ten problem
                          Te które sprzedajemy są już poprawione , wkładamy nowe układy wirujące i nie ma z nimi problemów po naszej naprawie nie ma takich objawów .Wynika on z rozważenia układu wirującego,generalnie nie mamy problemów z tymi turbinami , przy właściwym użytkowaniu gwarantuję ,że nie będzie problemów

                          moze warto sie skusic i zamontowac
                          co myslicie
                          Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

                          https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

                          Komentarz

                          • EMP-TURBO
                            Drive
                            • 2010
                            • 89

                            #88
                            hubi2000 , a może po prostu trzeba poprawić Twoją turbosprężarke po poprzedniej firmie ? kiedy ją naprawiałeś ?

                            [ Dodano: Wto 05 Cze, 12 11:06 ]
                            dodam tylko ,że często hałasujące turbosprężarki da sie naprawić w niższych kosztach ,jeśli w porę się zareaguje ,a nie czeka do momentu jak się rozpadną .........
                            www.emp-turbo.pl
                            www.facebook.com/emp-turbo

                            Komentarz

                            • hubi2000
                              Rider
                              • 2010
                              • 601

                              #89
                              Zamieszczone przez EMP-TURBO
                              hubi2000 , a może po prostu trzeba poprawić Twoją turbosprężarke po poprzedniej firmie ? kiedy ją naprawiałeś ?

                              [ Dodano: Wto 05 Cze, 12 11:06 ]
                              dodam tylko ,że często hałasujące turbosprężarki da sie naprawić w niższych kosztach ,jeśli w porę się zareaguje ,a nie czeka do momentu jak się rozpadną .........
                              Turbo kupilem regenerowana pozniej pojechalem na regulacje mieszka do DGW bo nie trzymalo parametrow po zabiegu trzyma tak jak powinno byc ale dalej jest sowa karetka
                              Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

                              https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

                              Komentarz

                              • EMP-TURBO
                                Drive
                                • 2010
                                • 89

                                #90
                                Zamieszczone przez hubi2000
                                Turbo kupilem regenerowana pozniej pojechalem na regulacje mieszka do DGW bo nie trzymalo parametrow po zabiegu trzyma tak jak powinno byc ale dalej jest sowa karetka
                                no dobrze ,ale kiedy je kupiłeś i ile na nim przejechałeś ?
                                www.emp-turbo.pl
                                www.facebook.com/emp-turbo

                                Komentarz

                                • hubi2000
                                  Rider
                                  • 2010
                                  • 601

                                  #91
                                  Zamieszczone przez EMP-TURBO
                                  Zamieszczone przez hubi2000
                                  Turbo kupilem regenerowana pozniej pojechalem na regulacje mieszka do DGW bo nie trzymalo parametrow po zabiegu trzyma tak jak powinno byc ale dalej jest sowa karetka
                                  no dobrze ,ale kiedy je kupiłeś i ile na nim przejechałeś ?
                                  15-20 tys
                                  Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

                                  https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

                                  Komentarz

                                  • giiiiienek
                                    Classic
                                    • 2011
                                    • 14

                                    #92
                                    A ja mam pytanie do EMP-TURBO czy chip ma wpływ na żywotność turbiny i na to że się robi karetka?
                                    NA żywotność pewnie ma ale czy regenerowana i wyważona (na wyższych obrotach) wytrzyma więcej niż oryginalna bez wycia?
                                    Mi mechanik mówił że to są właśnie efekty chipowania turbina nie wytrzymuje i łopatki czy wirnik ocierają o obudowę i wyją jak karetka.

                                    Komentarz

                                    • hubi2000
                                      Rider
                                      • 2010
                                      • 601

                                      #93
                                      Wlasnie dobre pytanie
                                      Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

                                      https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

                                      Komentarz

                                      • McGan
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 3573
                                        • Superb III (3V3)

                                        #94
                                        Mała uwaga - turbosprężarki VNT (ze zmienną geometrią) są nienaprawialne. Także nie ma się co dziwić, że regenerowane turbo zaczyna po pewnym czasie gwizdać, wyć. Sam miałem już dwie regenerowane turbosprężarki - w jednej zaczęła robić się sowa, po wyjęciu okazało się, że wirnik ma spore luzy. W drugiej pękła oś i wirnik stanął w poprzek (dobrze, że łopatki zatrzymały się w intercoolerze). Na nowej turbosprężarce - problemów brak. Na używanej (GTB 2011r) również bez problemu, zero jakiegokolwiek wycia, gwizdania. Naprawdę lepiej albo kupić nówkę dokładając nawet i 2 tysie, albo dorwać w miarę młodą używkę.
                                        Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                                        Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                                        Komentarz

                                        • EMP-TURBO
                                          Drive
                                          • 2010
                                          • 89

                                          #95
                                          Zamieszczone przez giiiiienek
                                          A ja mam pytanie do EMP-TURBO czy chip ma wpływ na żywotność turbiny i na to że się robi karetka?
                                          NA żywotność pewnie ma ale czy regenerowana i wyważona (na wyższych obrotach) wytrzyma więcej niż oryginalna bez wycia?
                                          Mi mechanik mówił że to są właśnie efekty chipowania turbina nie wytrzymuje i łopatki czy wirnik ocierają o obudowę i wyją jak karetka.
                                          napewno ma ..........niestety zwiększenie ciśnienia doładowania ,które wymusza program lub chip ,zmusza turbosprężarkę do cięższej pracy ,musi ona szybciej wirować ,co napewno nie wydłuża jej żywotności .........
                                          .........kolejna sprawa to taka ,że zależy jak turbosprężarka jest doważona........ jeśli na pograniczu tolerancji to po przekroczeniu pewnych obrotów ,może znacznie wykaraczać poza normę doważenia i z tego powodu wpadać w wibracje i szybciej się złużywać oraz wydawać niepokojące dzwięki ........
                                          .........dobrze doważona turbosprężarka nie ma prawa hałasować i jeśli w okresie jej żywota ,nie spotka ją jakieś nieszczęście ,to musi tak pracować zawsze ........
                                          .........generalnie do aut chipowanych zaleca się stosowanie tzw. hybryd ,lub kopii turbosprężarak z mocniejszej wersji motorów ........

                                          [ Dodano: Wto 05 Cze, 12 19:29 ]
                                          Zamieszczone przez McGan
                                          Mała uwaga - turbosprężarki VNT (ze zmienną geometrią) są nienaprawialne. Także nie ma się co dziwić, że regenerowane turbo zaczyna po pewnym czasie gwizdać, wyć. Sam miałem już dwie regenerowane turbosprężarki - w jednej zaczęła robić się sowa, po wyjęciu okazało się, że wirnik ma spore luzy. W drugiej pękła oś i wirnik stanął w poprzek (dobrze, że łopatki zatrzymały się w intercoolerze). Na nowej turbosprężarce - problemów brak. Na używanej (GTB 2011r) również bez problemu, zero jakiegokolwiek wycia, gwizdania. Naprawdę lepiej albo kupić nówkę dokładając nawet i 2 tysie, albo dorwać w miarę młodą używkę.
                                          Twoja uwaga nijak się ma do rzeczywistości ,poczytałeś farmazony snute przez firmę Garrett , do tego sparzłeś się do regeneracji ,robiąc to w jakimś garażu i teraz wylewasz swoje żale tu na forum
                                          .........pamiętaj też ,że nowe oryginalne firmy Garrett, po pewnych przebiegach też hałasują ......... i co Ty na to ?
                                          www.emp-turbo.pl
                                          www.facebook.com/emp-turbo

                                          Komentarz

                                          • demmsi
                                            Elegance
                                            • 2011
                                            • 966
                                            • Octavia II combi (1Z5)
                                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                            #96
                                            EMP-TURBO spokojnie... Jeszcze was sprawdzimy co tam potraficie :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech

                                            Komentarz

                                            • EMP-TURBO
                                              Drive
                                              • 2010
                                              • 89

                                              #97
                                              Zamieszczone przez demmsi
                                              EMP-TURBO spokojnie... Jeszcze was sprawdzimy co tam potraficie
                                              sprawdzajcie ,sprawdzajcie
                                              www.emp-turbo.pl
                                              www.facebook.com/emp-turbo

                                              Komentarz

                                              • giiiiienek
                                                Classic
                                                • 2011
                                                • 14

                                                #98
                                                EMP-TURBO czy jesli mam Chipa to ma wpływ u was na gwarancje czy dajecie tak samo na rok?

                                                Komentarz

                                                • McGan
                                                  RS
                                                  • 2010
                                                  • 3573
                                                  • Superb III (3V3)

                                                  #99
                                                  Zamieszczone przez EMP-TURBO
                                                  Twoja uwaga nijak się ma do rzeczywistości ,poczytałeś farmazony snute przez firmę Garrett , do tego sparzłeś się do regeneracji ,robiąc to w jakimś garażu i teraz wylewasz swoje żale tu na forum
                                                  .........pamiętaj też ,że nowe oryginalne firmy Garrett, po pewnych przebiegach też hałasują ......... i co Ty na to ?
                                                  Jesteś gościu troszkę bezczelny Wiem, że będziesz bronił regeneracji, bo zarabiasz tak na chleb, rozumiem. Obie turbosprężarki były regenerowane w profesjonalnym warsztacie. OK, hałasują - ale ośki się nie urywają. Może napisz coś konkretnego, zamiast wyjeżdżać z wędrówkami osobistymi.
                                                  Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                                                  Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                                                  Komentarz

                                                  • EMP-TURBO
                                                    Drive
                                                    • 2010
                                                    • 89

                                                    Zamieszczone przez McGan
                                                    Jesteś gościu troszkę bezczelny Wiem, że będziesz bronił regeneracji, bo zarabiasz tak na chleb, rozumiem. Obie turbosprężarki były regenerowane w profesjonalnym warsztacie. OK, hałasują - ale ośki się nie urywają. Może napisz coś konkretnego, zamiast wyjeżdżać z wędrówkami osobistymi.
                                                    Beszczelny to jesteś Ty kolego ,pisząc bzdury ,że czegoś się nie da zrobić ,skoro sie da i wprowadzając tym samym innych użytkowników w błąd ,to po pierwsze ,a po drugie jesli byś robił to ,tak jak piszesz w "profesjonalnym warsztcie " to by nie hałasowały , a jednak to robiły ,tak więc profesjonalizm tych warsztatów jest pod znakiem zapytania . Po trzecie to chyba nie do końca wiesz co piszesz ,bo twierdzisz ,że regeneracja to be ,a za chwilę piszesz ,że robiły to profesjonalne zakłady ? Po czwarte to poczytaj trochę moje posty i wypowiedzi to będziesz miał tam konkretne wiadomości ,których się domagasz , a jak Ci się nie chce czytać to może lepiej się nie wypowiadaj .......
                                                    www.emp-turbo.pl
                                                    www.facebook.com/emp-turbo

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...